ahsen tv'de "olmasaydın olmazdık" klişesine "kemal paşa" tatlısı üzerinden yapılan gönderme. birilerini rahatsız etmiş. bu tanımı niye eksilediniz lan? kemal paşa'yı ben mi yiyorum? ha videoda zeka pırıltısı göstermeden laf atanların da allaj belasını versin.

aklı başında herkesi rahatsız etmesi gereken provokasyon. insanlar bölündükçe bunlar kına yakacak çünkü.
bu adam trolün hası değildir de nedir?

aha buraya yazıyorum bu adam bir projedir.

nifak sokmakla görevlidir.

leş gibi birinin leş videosudur.
hayatımda gördüğüm en saçma müslüman tipidir... eylemi de hakeza saçma olmuştur...
|
aklım başımda, itü bilgisayar mezunuyum bile, ahahahahahahahsen tv'nin bu videosuna gülmekten kalbim ağrıdı.
|
yav arkadaş ölmüş gitmiş adam ne uğraşırsınız yahu? bu şekilde hafifleştirmeye çalışmak yerine gerçekler üzerinden yürüyün kardeşim.

şu şu konuları iyi etmiştir. şu şu konuları kötü etmiştir diyebilirsiniz. lakin şu şekil absürt haller.. gereksizlik.
|
gereksiz kurgu ve sözler. rahatsız etmesi olağan. rahatsız etmek için söylemiş gibi zaten. ben de rahatsız oldum. bu ne basitlik.
gördüm göreli sevemediğim birinin lafıdır. bu tarz söylemler halkı kin ve düşmanlığa sevk eder.
hastanın ağrıyan yerine ani müdahale eden acemi doktor gibidir bu kafa. sen pamuk elli şifacı teyze gibi müdahale ettin de biz ekistrem tepki mi verdik?
"o olmasaydı biz olmazdık" demekten saçma olmayan bir söylem. yarışırlar ama öbürü daha saçma.

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.